Pages

Monday 4 March 2013

Sarawak,akhirnya.....

Salam semua

Apa khabar?aku harap semunya sihat2 belaka ya?surylah,dh lama x mencorat-coret kat blog ni,busy....msti korang tertanya-tanya buat apa lah sampai busy sangat(sebenarnya xdelah busy tapi saja membusykan diri,hehehe).Hari ni aku nak ceritakan kehidupan aku kat negeri yang dah nak masuk tiga bulan aku jejak. Negeri yang aku maksudkan adalah negeri Sarawak.Terkejut tak?aku pun tak sangka yang aku ni boleh sampai ke sini,tapi aku percaya rezeki aku ada di sini,In Sya ALLAH.Untuk pengetahuan korang semua,aku sekarang sedang mengajar kat Sekolah SK Asyakirin Bintulu.waahhhh,mule2 aku sampai sini,punyelah berdebar takleh nak cakap,yalah,aku manalah ada kenalan kat sini,tapi syukur ada hamba ALLAH yang baik hati sangat,sanggup tolong aku,dari mula aku sampai ke Bintulu sampailah aku dah dapat rumah sewa kat sini. hanya ALLAh je yang dapat balas jasa beliau.and for u all information,rumah sewa aku ni sumenya orang kelantan,hehehe,tak sangka kan?aku bersyukur sangat dapat kenal ngan diorang ni,memang sporting giler,banyak pengalaman pahit dan manis yang aku lalui ngan korang walaupun kite ni baru je bersua muka tak sampai 3 bulan...(thanks guys),opsss,sury tercakap plak pasal korang tapi takpe kan,tak sebut nama pun (jangan marah,nanti cepat tua?

aku harap  aku akan menimba lebih banyak sepanjang aku berada di bumi Sarawak ni....aku harap korang pun doa-doakanlah aku kat sini erk...

aku dah tak tau nk conteng apa agi ni..nantilah kalau aku rajin,aku update lagi kat korang erk....ok tata titi tutu

wassalam


No comments:

Post a Comment