Pages

Thursday 10 November 2011

bestnyer sate malam ni

salam,
mlm ni nk menconteng lagi...
aku ngan family bru je siap makan sate.
seronok siot....buat unggun api ngan 2 org adik lelaki aku ni...pas2 bakar sate sama2 ngan diorang...
siap bergambar lagi....(saje nk wat kenangan)
ma aku ada gak ajak kwn2 dia dtg,,,
byk sgt sate sampai xabis makan...




nilah satenyer...hehehe


tetibe teringat kat si dia y teringin nk makan sate gak.
tp skang ni dia xde kt kg dh...dh g keje pun kt S......G sana 2...
so,xleh ajak dia...dia punyerlh jeles,,,,hahaha(surylh erk...xsgaja pun nk plan sume ni)


aku mkn byk sangat2(esk kompem sakit kepala)
aku ni alah ckit ngan daging ni
makan lebih skit mulalah sakit kepala
tp bile agi kan?raya setahun sekali je...
lagipun payah nk jmpa daging byk2 cm ni...hehehe


INSYAALLAH lau ada rezeki lebih nanti..nk wat y grand2 ckit,,,
k lh...2 je kot u mlm ni...c u next time...
wassalam

No comments:

Post a Comment