Pages

Wednesday 9 November 2011

06 november 2011

salam...
apa khabar sumer?harap2 sht semualh yer,,khususnyer kt sume dak2 usim y blik braya ni,msti sonok kn dpt jmper ngan family,,aku pun cm2 gak..hakhak,,,sonok sgt,,leh gdh ngan adik2,jaln2 ngan ma abah,,wah,,,best kn?tp y xbestnye taun ni ku rya tnpa 2 org akak aku (along ngan angah)...diorg xblik rya thn ni,,,,huhuhu,,,,sedey siot...xprnh aku rya tnpa diorg,jd sunyilh ckit,,,mule2 tau diorg xley blik,aku pun xnk blik tp pk2 blik nt ma abh aku nt nk rya ngan sape?..knalh blik (pdhl memg nk blik pun,hahaha)..aku bertlak dr nilai 04/11 kul 11.45 (lwt gler)...dhlh ms 2 jem gler,,,dlm hti aku ni kater msti smpai lwt...dalm bas aku tdo je...ada sorang lg kwn aku nek skali,,,dia 2 punyerlh berdbr ms nk nek,,,alih2 dia y tdo lu,,,(sury xleh sebt nma,nt dia majuk,,,kwn aku ni manja ckit...hahaha...nk dpndekkan cite,,aku smpai umah kul 2pm...memg gler2 lh lwt,,,xpernh aku blik kg lwt cm ni..tp ALHAMDULILLLAH,aku smpai ngan slamt...esknyer nk rya...yahooo.hehehe,,sonok gler...sbb thun ni mkn dgg lmbu sndri,,,thank 4 both my sisters,,diorang y support sume,,,(wlaupun diorg xde)pg 2 bgn2 je trus aku iron baju family aku..(slalu angah y wat sume 2,hehehe,,aku rilek je,,ahaks),,siap gsk bju sumer,,aku siap2 nagn ma g smayg rya...punyelh rmai org...tp y xsyoknyer...ada y saf kedua lpas saf aku 2,,,kosong jer...pdhl ada lg manusia2 kt blakang..diorg xpnhkn saf rupenyer,,,(xtaulah dpt ke xpahala solat sunat raya 2)..aku nk tgur pun dh terlmbt sbb aku perasan pun lpas dh abis solat...so,diam jelah...blik jer dr masjid aku,abah,amy,tirah terus g kg abah,,,(ktorang sembelih lmbu kt sana)ma xikut sbb jga atok(smbil tggu adik beradik dier dtg,,).kitorang blik dalm kul 3pm..ada aku upload gmbr jap ag...ingt nk wat mkn2 ari2 gak tp xsempt...so tunda keesokannyer...wat mkn u family2 je...pakcik aku  org first y dtg ngan family dia,,,ada jgaklh jmput kwn2 dtg...si dia pun dtg gak ngan mak and adik dia...hehehe,siap bg aku hadiah ag...tq byk2 tau(to si dia),lma xjumper dio...dh membesar ngan sihat skang..hehehe,,,papepun,it's ok..rupe xpntg pun kn?rya thun ni memg sedih (sbb without along ngan angah tp thank jugk u diotg sbb support ma ngan abah,,,,luv u sis...so,,,2 je kot y aku nk kgc...akhir kalam....selamat hari raya korban u semua umat ISLAM...(walaupun dh rya ke 4):-)






No comments:

Post a Comment