Pages

Tuesday 15 November 2011

laptop oh laptop

salam,

hari ni aku nk kongsi 1 cerita ngan korang...
kn ari 2 aku pernah ckp y aku nk blik nilai..
ha,,,msti korang ingt aku xjd pg kn...

sbnrnya aku dah selamt sampai nilai pun...
aku bertolak dr KB lbh kurg pkul 5.30pm dan smpai nilai pukul 4.30 am,,lma kn?
nk djadikan cerita...
sampai je nilai..aku ngan kwn2 terus punggah brg2 ktaorg ke blik....sampai je kt bilik...trus smbung tdur.
pg 2 dalam kul 11am..aku ngan kwn aku pun g beli mknan...lps je mkn aku ingt nk bukak laptop jap(nk tgk citer)
cari punyer cari..laptop aku xde pun kt blik....
rupanye aku tertggal laptop 2 dalm bas...
cemas tol...tp nsib aku baik...pakcik bas 2tlg simpankan laptop aku dan semalam aku dah pun ambil dari dia..

kt cini aku nk ucapkan terima kasih yang xterhingga kepada kwn aku...W.M.A.H,,sbb pinjamkan kete die semlm...lau x,,xtaulah cmne...tqvm

dan xlupe jgk kpd. S.S and M.Has...., sbb korang sudi tmankan aku ke KL smlm...luv u all so much
tq sgt2..

No comments:

Post a Comment